.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمب30مغازه مواد آتش زای خطرناک درمازندران
نشست ستاد جرم‌های خاص مازندران با حضور رئیس دادگستری استان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و جانشین فرماندهی پلیس مازندران برگزار شد.

نشست ستاد جرم‌های خاص مازندران با حضور رئیس دادگستری استان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و جانشین فرماندهی پلیس مازندران برگزار شد. 
 
در این نشست، رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه برای ارتقای سطح امنیت خانواده‌ها در تعطیلات نوروزی به زندانیانی که به جرم دزدی، آدم‌ربایی و اوباشگری بازداشت شده‌اند مرخصی اعطاء نخواهد شد، از تلاش پلیس و منطقه مقاومت استان در اجرای مطلوب طرح دو روزه و ضربتی مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی و سی‌دی‌های مبتذل، مستهجن و غیرمجاز تقدیر کرد.
قاضی طالبی، ضمن هشدار به خانواده‌ها برای نظارت بر نوجوانان و جوانان در چهارشنبه آخر سال خاطرنشان کرد: شعبه‌های ویژه در دادسراهای عمومی و انقلاب در سراسر استان تشکیل می‌شود تا با افرادی که به بهانه چهارشنبه آخر سال برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند برخورد شود.
وی یادآور شد: به نیروی انتظامی نیز دستور داده شده است تا اماکنی که به تهیه و فروش موادمحترقه می‌پردازند شناسایی و با مجرمان برخورد قاطع کند.
رئیس دادگستری مازندران در ادامه از دستگیری اعضای شبکه مدعیان دروغین کشف کرامات و ارتباط با امام زمان «عج» از سوی اداره کل اطلاعات استان و همکاری دستگاه قضایی خبر داد: افرادی که توسط اعضای این باند فریب‌ خورده بودند طی شکایتی رسمی از دستگاه قضایی خواستار برخورد جدی با عناصر اصلی شده‌اند. در ادامه سرهنگ قبادی - جانشین فرماندهی پلیس مازندران - با اشاره به تدبیرهای اندیشیده شده در برخورد با فروشندگان موادمحترقه افزود: طی یک ماه گذشته بیش از 140 هزار نوع موادمحترقه کشف و 30 باب مغازه استان پلمب شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.394 seconds.